
Organizowanie obozów żeglarskich PuntoVita od strony marketingowej
Dzisiaj chcielibyśmy zaprezentować od „kuchni”, jak przebiegają działania marketingowe, których celem jest wypromowanie imprez żeglarskich i mazurskich obozów organizowanych przez Szkołę PuntoVita. Jeżeli zostałeś naszym klientem, to chcielibyśmy Ci pokazać w jaki sposób mogłeś dotrzeć do naszej oferty żeglarskiej. Jako profesjonalna szkoła żeglarstwa musimy inwestować pieniądze w marketing, abyśmy mogli „zarazić” żeglarstwem jak największe grono odbiorców. Jeżeli posiadasz własny biznes i poszukujesz wiedzy, jak pozyskiwać klientów – zobacz, co należy zrobić?
Spis treści
Znajdź dobrą agencję SEO / SEM
Agencja SEO / SEM – to w wielkim skrócie firma, która zajmuje się robieniem marketingu w wyszukiwarce internetowej. Agencja zajmuje się kampaniami SEO związanymi z pozycjonowaniem strony w Google oraz SEM, czyli działaniami z szeroko pojętym marketingiem w bezpłatnych, jak i płatnych wyników wyszukiwania, np reklamy Google AdWords.
Potencjalni klienci wpisują różne słowa kluczowe do wyszukiwarki Google, żądając wysokiej jakości wyników wyszukiwania. Celem firmy SEO / SEM jest znalezienie słów kluczowych, które będą generować klientów do Szkoły Żeglarstwa PuntoVita za pośrednictwem wyszukiwarki.
Przy doborze firmy pozycjonerskiej należy uważać, ponieważ na rynku istnieje wiele firm, które są nieuczciwe. Z takimi firmami mieliśmy już okazje współpracować – BEZSKUTECZNIE, wyrzucając „pieniądze w błoto”.
Najlepszym rozwiązaniem przy doborze agencji SEO do współpracy jest polecenie od znajomego bądź partnera, który już skutecznie i efektywnie pozycjonuje własną stronę www. Do współpracy nasza szkoła wybrała Agencję Projekt Marketing i jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów i współpracy.
Proces pozycjonowania imprez żeglarskich PuntoVita.pl
Najważniejszym procesem w przypadku naszej szkoły było wyznaczenie celów biznesowych i przebudowa strony internetowej, aby serwis te cele skutecznie realizował. Nowa odsłona strony internetowej Szkoły Żeglarstwa PuntoVita została uruchomiona we wrześniu 2016 roku.
W naszym przypadku celem było wypozycjonowanie słów kluczowych związanych z żeglarstwem na pierwszą stronę wyszukiwarki Google.
W pierwszej kolejności firma pozycjonerska powinna przesłać wykaz słów kluczowych wybranych do pozycjonowania strony. W naszym przypadku firma Projekt Marketing wysłała nam plik z frazami wybranymi do pozycjonowania strony w Google.
Zawartość pliku ze słowami kluczowymi:
- szkoła żeglarstwa
- obozy żeglarskie
- obozy żeglarskie 2018
- obozy żeglarskie mazury
- obóz żeglarski
- obozy żeglarskie dla dzieci
- obozy żeglarskie dla młodzieży
- obozy żeglarskie dla dorosłych
- patent żeglarski
- patenty żeglarskie
- patent żeglarski cena
- rejsy żeglarskie
- rejs żeglarskie
- rejsy chorwacja
- rejsy po bałtyku
- rejsy po mazurach
- rejsy giżycko
- kursy żeglarskie
- kurs żeglarski
- szkolenia żeglarskie
- patent motorowodny
- kurs motorowodny
- majówka na mazurach
- stopnie żeglarskie
- sternik motorowodny testy
- kolonie żeglarskie
- kolonie żeglarskie dla dzieci
- patent sternika jachtowego
- patenty motorowodne
Kluczem jest, aby frazy dotczące żeglarstwa były wpisywane przez ludzi do Google, ponieważ w takim przypadku możemy dotrzeć z ofertą od potencjalnych klientów zainteresowanych imprezami związanymi z szeroko pojętym żeglarstwem.
Optymalizacja strony PuntoVita
W kolejnym kroku firma zajmująca się pozycjonowaniem strony powinna przeprowadzić proces optymalizacji strony pod SEO, czyli działania wykonywane bezpośrednio w kodzie strony internetowej PuntoVita.pl. Celem optymalizacji jest nasycenie strony słowami kluczowymi wybranymi do pozycjonowania.
Jednym z tych działań jest odpowiednia prezentacja naszej Szkoły Żeglarstwa PuntoVita.pl w wynikach wyszukiwania Google. Zauważ, że wynik wyszukiwania zawiera frazę kluczową obóz żeglarski, którą wybraliśmy do pozycjonowania. Cały wynik wyszukiwania zawiera gwiazdki ocen i zachętę do wejścia na stronę, co może zwiększyć współczynnik wejść na stronę.
Warto wiedzieć, że optymalizacja strony to nie kończący się proces, dlatego współpraca z agencją powinna się odbywać w comiesięcznym rozliczeniu abonamentowym.
Działania marketingowe związane z promocją Szkoły Żeglarstwa PuntoVita
Celem działań marketingowych jest wypromowanie ofert żeglarskich na zewnętrznych stronach internetowych. Tego typu działania także pozytywnie wpływają na pozycjonowanie strony w Google.
Przykładowymi działaniami marketingowymi jest przygotowanie notek gościnnych i artykułów sponsorowanych popularyzujących żeglarstwo.
Przykładowe artykuły promujące Szkołę Żeglarstwa PuntoVita.pl:
- Artykuł – DziennikWschodni.pl
- Artykuł – NowaGazeta.pl
- Artykuł – Szczecinek.pl
- Artykuł – HaloUrsynow.pl
- Artykuł – LubieHrubie.pl
- Artykuł – MatFiz24.pl
- Artykuł – PracaBezSzefa.pl
Efekty
Zobacz, jak pozycjonuje się strona PuntoVita.pl w Google?
Zauważ, że Szkoła Żeglarstwa PuntoVita zawiera aż 311 słów kluczowych, które zostały wypozycjonowane na pierwszą stronę w Google. Widoczność strony internetowej systematycznie wzrasta, z czego jesteśmy bardzo zadowoleni. Dzięki temu możemy zwiększać darmowe zasięgi i docierać do nowych żeglarzy, aby złapali „bakcyla” 🙂
Sprawdź PuntoVita – opinie.
